Träning

Idag red jag ju som sagt Dexter. Vi red serpentinbågar och skänkelvikningar halva delen av passet och flyttade hästarna på den öppna delen av volten och red volter i galopp andra delen av passet.

Gick åt helvete. Kan verkligen inte rida Dexter! Han är bara tung i handen,jobbig som fan och det känns som att han går i en oärlig form hela tiden.. ända hästen på skolan jag faktist inte gillar. Han är fin när andra rider honom men inte när jag gör det haha.

Det enda som gick bra var i slutet när vi flyttade dom på den öppna delen av volten. Så det är jag nöjd med iaf :)

Dagens outfit




tretorn stövlar, kingsland strumpor, whitaker byxor, svart pike, svart långärmad, svart väst och charles owen hjälm


Dexter sist jag red honom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0