Idag

Efter ridningen idag hade jag hälsokontroll.. gick väl bra men hatar att väga mig, man får lika stor chock varenda gång känns det som, menmen!

Sedan hade jag matte och efter det redovisning om granen på växt och djur liv. Tycker jag och Fanny gjorde en jävligt bra redovisning så hoppas verkligen på ett VG, både på det muntliga och skriftliga.

När vi slutat tog jag en joggingtur på ca 3 km. Skönt men jobbigt! Ska iaf börja springa den rundan varje dag ett tag nu fram över och sedan öka i km när jag fått upp kondtitionen :)

Åkte sen till kramfors en sväng och stack efter det ner till ridhuset för att kolla på Emelie och Elin när dom hoppade, såg suveränt ut!

Nu ska jag käka lite och sedan dö i sängen med min babe. Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0